סיבים אופטיים - עדכון לתושבים

וועד ומזכירות • 21/11/2021 כניסות

קבצים מצורפים:

עדכון תושבים סיבים אופטיים 21-11-21

תושבים יקרים

בימים אלו אנו נמצאים על סף סיום תהליך פריסת הסיבים ביישוב.
עד כה חוברו למעלה מ 250 בתים, ומבני הציבור. קצב הגלישה ואיכות הקו הינם מצויינים וכפי שהוט התחייבו בחוזה.
צוות התקשורת עושה מאמץ לסיים את הפרויקט ולטפל בסוגיות שעדיין לא הסתיימו.

יש לציין כי בימים אלו המועצה מסיימת מכרז לפריסת סיבים בשאר ישובי המועצה.
התנאים שהשיג הישוב טובים הרבה יותר מתנאי המועצה, ותהליך הפריסה עשוי לקחת חודשים רבים ואף מעבר לכך.

בהמשך לעדכון האחרון מתאריך 11.11.21 אנו מבקשים לעדכן בנושאים הבאים:

1. תהליך ניוד הטלפונים החל ועובד תקין.
תושבים המעוניינים בטלפון קווי מקבלים 300 דקות שיחה בעלות של 10 ש"ח לחודש.
תהליך הניוד כולל שני שלבים:

א. ביצוע חיבור פיסי בבית לראוטר החדש - יבוצע ע"י התושב בהתאם להנחיות התמיכה.
ב. ניוד הקו במרכזיה (מבוצע בשירות לקוחות).

במקביל לביצוע החיבור הפיזי, הוט מבצעים ניוד של הקו אליהם.
תהליך הניוד יכול לקחת מספר ימים (יתכן ויקח מספר שעות) בהם ניתן יהיה לקבל שיחות (באמצעות עקוב אחרי לקו זמני שיחובר), ולהוציא שיחות.
מי שמעוניין לתאם התקנה, מתבקש לשלוח מייל ל
tikshoret.nirit@gmail.com עם הפרטים הבאים:

1. מילוי הטופס המצורף.
2 . צילום / עותק של חשבון הטלפון הקיים (דרישה של משרד התקשורת).

2. הודעה חוזרת: הוספת/החלפת מאשים לתושבים.
תושבים שחווים בעיות קליטה באינטרנט ברחבי הבית, אנו ממליצים לרכוש מאשים (מגדילי טווח).
מי שמעוניין, אנא שלחו הודעה למייל
tikshoret.nirit@gmail.com .

3. חיבור בתים קשים שלא הצליחו לחבר בעבר - לאחר שנכשלו המאמצים לשכנע את הקבלן של הוט לטפל בבתים התקולים, אנו ממליצים לתושבים למצוא את הדרך לבצע מעקף כפי שביצעו כבר כמה תושבים או למצוא דרך לבצע את החפירה בעצמם.

4. כל מי שעדיין משתמש בכתובת מייל של nirit.org.il אנו ממליצים להעביר ל GMAIL או שרת אחר. לאחר בדיקה נראה שהרוב המוחלט של התיבות אינן בשימוש ואין הצדקה להחזיקן.
בסוף 2021 שירות האחסון יסתיים, נא להערך בהתאם.

5. לכל מי שמחובר לטלוויזיה של הוט ומעוניין לצפות בה דרך האינטרנט (בלי הממיר) ויש לו טלוויזיה חכמה או סטרימר עם android TV (לא android רגיל) מתבקש להעביר למייל של ועדת תקשורת את מס' המנוי שלו (מופיע בחשבונית או בערוץ 400 בשלט), מס' ת.ז. ומס' טלפון.

יצירת קשר:
תזכורת: טל' תמיכה טכנית אם יש בעיות רק לאינטרנט:
קוואמטק (החברה שאחראית על תחזוקת הרשת) 04-6791911 שלוחה 3

וואטסאפ לתמיכה של קוואמטק להשארת הודעות: 050-9091911

תמיכת הוט לטלוויזיה:
טל' תמיכת הוט מוסדי שנקרא גם אלומה מוסדית 1800106161

במידה ומתקשים להשיג מוקדן:
מייל התקשרות לתמיכת הוט מוסדי Shirut.Mosdi@hot.net.il

בברכה,
ועדת תקשורת