מס' הבהרות בהמשך לפרסום בנושא חיבור לטלוויזיה של הוט

ועד ומזכירות • 9/1/2023 כניסות

לתושבים שלום,

בהמשך למייל שנשלח לגבי התחברות לטלוויזיה של הוט דרך האינטרנט, עלו מס' שאלות של תושבים.

מצורפות תשובות לשאלות נפוצות:

 

1.      כיצד תתבצע ההתקנה? האם יגיע טכנאי או שבאופן עצמאי?
הסטרימרים מגיעים עם שליח, התקנה עצמאית לפי הנוהל שנשלח. החזרת ממירים ישנים תבוצע לאותו שליח.

2.      האם תהיה אפשרות לצפייה מאוחרת?
כן. יש יכולת
catchup עד שבוע אחורה.

3.      לכמה טלוויזיות ניתן להתחבר? האם יתאים ל – 6 טלוויזיות?
ניתן לכמה שרוצים. טלוויזיה שלישית ומעלה בתשלום נוסף.

4.      האם נשאר אותו שלט?
לא. ישנו שלט חדש, אך יש בו מספרים למעבר קל בין ערוצים.

5.      האם לצורך התקנה חייבים את השלט המקורי של הטלוויזיה?
רק לצורך הדלקת הטלוויזיה.

6.      האם טלוויזיות לא חכמות יתאימו לחיבור החדש?
רק דרך סטרימר, או של הוט, או פרטי. בטלוויזיות חכמות תומכות (סמסונג או
LG משנת 2018) ניתן להתקין את האפליקציה ישירות ללא ממיר.

7.      מה המחיר ומה הוא כולל? האם המחיר נשאר כפי שהוא היום?
צויין בפלאייר – חבילה בסיסית + 6 חבילות נוספות, ללא ספורט, 53 שח כולל שני משתמשים או שני סטרימרים, לפי בחירה.
כל משתמש נוסף: 5 שח, כל סטרימר נוסף: 10 שח.
כל שירות נוסף כמו
VOD או חבילת ספורט, בתשלום נוסף.
שימו לב – אם נשארים ממירים ישנים על המנוי, לא יחול התעריף המוזל של הסטרימרים, ולכן עדיף להחליף.

8.      כיצד מתחברים לשירות?
יש לשלוח מייל ל –
tikshoret.nirit@gmail.com  עם הבקשה, מס' בית, טלפון, ת.ז ואמצעי תשלום (או שיילקח טלפונית), ויתואם שליח לביצוע.
החיוב ישירות מול הוט ולא דרך הישוב.

בברכה,

וועדת תקשורת