מדוע איני מקבל את הסיכום היומי?
תושב • 2/6/2015 • כניסות
עמוד זה מיועד למי שאינו מקבל את הסיכום היומי כלל, או שהוא מקבל אותו בצורה לא סדירה.
לכך יכולות להיות מספר סיבות:
סיבה ראשונה - כתובת האימייל אינה ברשימת התפוצה
אם מעולם לא קיבלת את הסיכום היומי, ייתכן וכתובת האימייל שלך אינה כלולה ברשימת התפוצה. במקרה זה כדאי להרשם מחדש לרשימת התפוצה.
סיבה שניה - הסיכום מתויג בטעות כהודעת זבל (ספאם)
כדאי לבדוק אם הסיכום היומי תויג כדואר זבל. לשם כך יש לבצע הפעולות הבאות:
- להכנס אל תיבת הספאם
- לאתר את הסיכום היומי (בתיבת הספאם)
- לפתוח את הסיכום
- ללחוץ על הכפתור "לא ספאם"
פעולות אלו מוצגות בסרטון, שבסוף עמוד זה.
סיבה שלישית - כרטיסיות הדואר הנכנס של Gmail
עבור משתמשי Gmail: ייתכן והסיכום נכנס אל אחת הכרטיסיות של הדואר הנכנס, כגון ש"קידום מכירות".
הסרטון הבא מציג כיצד לטפל בכך:
סרטון הדרכה קצר - יחסוך לך זמן
בסרטון הבא אנו מציגים שני דברים:
- כיצד לאתר את הסיכום בתיבת הספאם
- כיצד (עבור משתמשי Gmail בלבד) ניתן לבטל את הכרטיסיות הנמצאות תחת דואר נכנס