הפסקת תחזוקה במערכת הכבלים ומעבר לצפיה בטלויזיה דרך האינטרנט

ועד ומזכירות • 17/8/2023 כניסות

שלום תושבים יקרים,

             הנדון: הפסקת תחזוקה במערכת הכבלים ומעבר לצפיה בטלויזיה דרך האינטרנט

בהתאם להסכם עם חברת הוט והמעבר לצפייה בטלוויזיה דרך האינטרנט תופסק התמיכה הטכנית במערכת הכבלים הישנה.

כבר כיום יש קושי להשיג חלקים לתיקונים הנדרשים במערכת הכבלים.

בשל כך אנו חוזרים ומבקשים לעבור לצפייה דרך האינטרנט באמצעות סטרימר (מחליף את הממיר הישן) של הוט או באמצעות האפליקציה בטלוויזיות חכמות.

השלט החדש והממשק החדש מאד נוחים להפעלה וכוללים גם אפשרות להקליט תוכניות.

מחירי החבילות לא משתנים.

2 סטרימרים ו/או  2 אפליקציות ראשונות ללא תשלום, (אפשר גם סטרימר אחד ואפליקציה אחת).

מי שצריך מעבר ל 2 יחידות ישלם  10 ¤ לחודש לסטרימר ו-5 ¤ לחודש לאפליקציה.

תנאי ההתקשרות ומחירי החבילות מופיעים בקובץ נפרד המצ"ב.

להרשמה למעבר יש לפנות למייל:  tikshoret.nirit@gmail.com

לציין שם מלא, מספר טלפון, כתובת מדויקת, ת"ז. 

אנו מדגישים שזו פניה אחרונה בנושא ואם תתקלו בעתיד בבעיות טכניות לצערנו  הוועד לא יוכל לסייע לכם.

בכבוד רב

וועד האגודה.

https://www.aroundy.com/_sites/nirit/posts/JbpJmBK9E6ldcgJH/wR6dV3.jpg