תושבים יקרים,
אנו רוצים לבשר לכם שהמועצה הקימה אתר חדש ומתקדם לקבלת קריאות של תושבים, וגם אנחנו התחלנו לעבוד איתו.
לפנייה דרך האתר יתרונות רבים, הוא נוח מאד לשימוש ומאפשר מעקב אחרי הפנייה או התלונה.
כמו כן, זה מאפשר פנייה 24/7, כך שאין צורך להמתין לשעות הפעילות של העובדים.
אנו ממליצים לכם לנסות את האתר בכל תקלה או בקשה (תקלות תאורה, ביוב, פינוי גזם ואשפה, תברואה ומפגעים).
כדי לפתוח קריאה, מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור:
https://www.dsharon.org.il/25/
ולמלא את פרטי התקלה.
ברגע שתפתחו קריאה במערכת – תקבלו מספר פניה לטלפון שלכם, ואנחנו נוכל לעקוב אחרי כל בקשה, ונענה עליה בהקדם בלי ללכת לאיבוד בים האימיילים שיש לנו.
ניתן עדיין גם להתקשר למוקד המועצה 106
או
לשלוח להם וואטסאפ לטלפון
053-2942154
כמובן שניתן גם להתקשר למזכירות הישוב: 03-9382558.
מקווים לשפר את השירות לתושב – במענה מהיר יותר,
וועד הישוב וצוות המזכירות.